Thursday, March 10, 2011

New Chosen Squad

I have all the troops I could ever possibly need or want but when I saw the Chaos Knights, I knew I had to make one more squad. Especially since they include exactly seven heads in the box. It's like they were made for Nurgle. Thus I now have a second flamer heavy Chosen squad. Horde armies take note...

J'ai toutes les troupes que je pourrais avoir besoin de, ou que je puisse vouloir mais quand j'ai vu les Chevaliers du Chaos, je savais que je devais faire une autre escouade. Surtout depuis qu'ils comprennent exactement sept têtes dans la boîte. C'est comme ils ont été faites pour Nurgle. Ainsi, j'ai maintenant une seconde escouade d'Élus avec les lance-flammes. Armées Horde, attention...

Squad Champ


Flamer 1


Flamer 2


Flamer 3


Flamer 4


Meat shield 1


Meat shield 2


Group photo

No comments:

Post a Comment